• Corporation
    • Companiile care vizează profituri, au de obicei o securitate foarte mare și o populație scăzută. Tutunul este ilegal.
  • Democracy 
      • Cetățenii sunt adesea fericiți datorită libertăților și securității lor bune. Fără război, ci alegeri.
  • Dictatorship 
    • Navele pot fi distruse, iar poliția vă caută în mod activ. Deși securitatea este destul de mare, contrabandiștii pot fi adesea găsiți îndoind regulile stricte ale sistemului. Armele și drogurile sunt legale.
  • Cooperative 
    • Un grup de populație scăzută care lucrează împreună la un obiectiv comun. Securitatea este slabă, iar pirații sunt numeroși.
  • Communist 
    • Populația împărtășește toate mijloacele sale de producție și schimb. Distribuie bogăție fiecăruia în funcție de nevoile sale și fiecare este egal cu celălalt (în teorie). Vânzările de arme personale și de luptă sunt obișnuite.
  • Confederacy 
    • O uniune de guverne care se ajută reciproc în beneficiul reciproc. Statele se pot schimba rapid.
  • Feudal 
    • Adesea o multitudine de grupuri care luptă pentru mai multă putere. Arată ca o anarhie, dar au recompense pe răufăcători. Cu toate acestea, securitatea este redusă.
  • Anarchy 
    • Dacă cineva vrea să te omoare, va încerca. Sfârșitul povestii. Fără legi, fără stăpân.
  • Patronage 
    • Poporul își pune guvernul mai presus de orice și îl va ajuta să prospere cât mai mult posibil.
  • Imperial 
    • Niciodată văzuta în joc
  • Theocracy 
    • Un grup de securitate redusă, adesea protejat de o superputere. Ei cred într-un scop superior.
  • Prison Colony
    • Securitate ridicata
  • Colony 
    • Baza de teren nou achiziționată.
  • Lockdown 
    • Când o fracțiune se află sub blocare, nivelul de securitate al sistemului pe care îl controlează crește temporar și bogăția sistemului scade temporar. Vânătoarea de recompense poate scurta perioada de blocare.
  • Boom 
    • Este de obicei rezultatul beneficiilor de tranzacționare și al contractelor comerciale încheiate. Când o fracțiune se îndreaptă spre statul Boom, bogăția sistemului pe care o controlează crește temporar și impactul misiunilor este dublat.
  • Bust 
    • Atunci când o fracțiune se confruntă cu un bust, bogăția sistemului este scăzută temporar și influența sa este scăzută temporar. Acțiunile comerciale precum Trading nu pot ajuta atâta timp cât bustul este activ.
  • Civil War
    • Războiul civil se întâmplă atunci când facțiunile concurează pentru controlul stațiilor. Atunci când o fracțiune este implicată într-un război civil, nivelurile sale economice, de securitate și fericire sunt reduse temporar.
  • Civil Unrest 
    • Tulburările civile se întâmplă din cauza unei activități ilegale. Când o fracțiune este lovită de tulburări civile, nivelurile de fericire și bogăție din sistemul său scad temporar.
  • Famine 
    • Când o fracțiune suferă de foamete, nivelul fericirii din sistemul său scade temporar. Activitățile de luptă nu au niciun efect asupra influenței atunci când foametea este activă. Comerțul cu produse alimentare poate contribui la sfârșitul foametei.
  • Outbreak 
    • Când o fracțiune este lovită cu un focar, nivelul fericirii din sistemul său este redus temporar. Activitatea de luptă nu are niciun efect asupra influenței atâta timp cât un focar este în curs. Misiunea de comercializare a produselor medicamentoase poate contribui la încetarea focarului.
  • Election 
    • Alegerile au loc atunci când două facțiuni cu aceeași structură politică rezolvă un conflict de influență și proprietate în cadrul unui sistem; ca două democrații.
  • War
    • Războaiele se întâmplă atunci când o facțiune invadează un sistem controlat de o altă facțiune. Cât timp durează conflictul, fericirea, bogăția și nivelurile de securitate sunt scăzute. Activitățile de luptă legate de cele două facțiuni vor determina rezultatul conflictului. Dacă niciuna dintre cele două facțiuni nu o poate domina pe cealaltă, războiul se încheie cu încetarea focului.
  • Blight
    • O boală devastează culturile, transportă tratamente agronomice la stație pentru a contracara acest lucru.
  • Pirate Attack
    • Provocată de contrabandă și tranzacționare. Contracarați acest lucru tranzacționând arme și executând Bounty Hunting.
  • Civil Liberty
    • Facțiunea cunoaște un moment de stabilitate în cadrul sistemului său, generând o fericire generală în populația locală. Vânătoarea de recompense poate contribui la menținerea unui timp de libertate civilă.
  • Investment 
    • Fracțiunea cunoaște o perioadă economică prosperă în cadrul sistemului său, generând o fericire generală în populația locală. Tranzacționarea poate ajuta la susținerea unui timp de investiții.
  • Incursion
    • Thargoids atacă sistemul, jucătorii vor trebui să contracareze amenințarea ajutând la misiuni speciale și distrugând flotele Thargoids în zonele de luptă USS și AX. Dacă luptătorii nu pot ține valurile de Thargoids, sistemul va cădea în infestare.
  • Drought
    • Facțiunile care au probleme cu alimentarea cu apă pot acum uneori să sufere secetă, provocând un cost economic, deoarece trebuie să importe cantități semnificative de apă. Acest lucru poate fi contracarat prin vânzarea de apă și alte provizii de urgență.
  • Infrastructure Failure
    • Defecțiunea infrastructurii perturbă operațiunile unei facțiuni și reduce atât standardele de securitate, cât și cele economice. Cererea crescută de infrastructură în alte părți ale sistemului stelar poate duce la eșecuri similare pentru alte facțiuni. Livrarea de alimente și utilaje poate accelera reparațiile.
  • Terrorism
    • Teroriștii pot viza facțiuni prospere, provocând o securitate semnificativă și influențând costurile. Acest lucru poate fi contracarat prin vânzarea legală de arme către autorități și asistența în eforturile de vânătoare a recompenselor sau prin intrarea unui blocaj în fracțiune.
  • Natural Disasters
    • Dezastrele naturale au un cost economic și de securitate semnificativ pentru o fracțiune. Un dezastru natural pune mai multă presiune pe infrastructura sistemului stelar, crescând șansele de secetă sau de eșec al infrastructurii pentru alte facțiuni din acel sistem.
  • Public Holidays
    • Zilele de sărbătoare publică cresc influența și nivelul de trai al unei facțiuni pe durata lor, totuși acest lucru are un cost economic și de securitate redus.
  • Expansion 
    • Extinderile se întâmplă atunci când o fracțiune a menținut cu succes un anumit nivel de influență (75%) asupra unei populații fericite pentru o durată stabilită de timp. Extinderea este costisitoare. Deci, atunci când o facțiune se extinde, bogăția și nivelurile de dezvoltare ale sistemului din care provin sunt scăzute temporar. Dacă vizați o extindere a unui sistem pe care nu îl controlați, un conflict cu fracțiunea de control va începe de la 60%.
  • Retreat 
    • O fracțiune este luată în considerare în retragere dacă influența sa în cadrul unui sistem scade sub un anumit nivel (2,5%). Dacă influența fracțiunii rămâne slabă timp de 5 zile în total, trebuie să părăsească complet sistemul. Dimpotrivă, dacă acea fracțiune își poate crește nivelul de influență, poate rămâne în sistem.
Aceste stări au o întârziere înainte de declanșare, o durată minimă și maximă și o actualizare care indică faptul că această stare nu poate fi reprodusă înainte de X zile.

Status Preparare Minimum Zile Zile Maxime Repaus
Expansion 4 3 7 2
Investment 0 5 5 1
War 1 4 7 1
Civil War 1 4 7 1
Boom 1 3 28 3
Bust 2 3 28 3
Election 1 4 7 1
Civil Unrest 1 3 7 3
Famine 2 3 28 7
Outbreak 1 3 28 6-8
Lockdown 1 3 14 1
Retreat 1 5 5 1

Daca vrei sa ajuți una dintre facțiunile romanești te rugam sa intri pe discord.

Facțiune – Romanian Space Force

Sistem – Jambo Dadi 

Government:  Democracy

SuperPower Allegiance : Independent

Facțiune – Romanian Remnants Assembly

Sistem – Orobu

Government : Democracy

SuperPower Allegiance : Federation

Facțiune –Europa Interstellar

Sistem – CD-69 5

Government : Patronage

SuperPower Allegiance : Empire